مرکز شتابدهی تخصصی بنیادتک

شتابدهنده تخصصی زیست‌بوم نوآوری حوزه راه و ساختمان

1401

شتابدهنده بنیادتک در سال ۱۴۰۱ با هدف حمایت از استارتاپ‌ها و کارآفرینان زیست‌بوم نوآوری صنعت ساخت و ساز و عمران، فعالیت خود را آغاز کرده است. بنیادتک قصد دارد با در اختیار داشتن تیم کارشناسی خبره، منتورینگ تخصصی، دارا بودن شبکه فعال از سرمایه‌گذاران و نهادهای فعال و موثر در این صنعت و اتصال به بازارهای داخلی و خارجی، کارآفرینان پویا را در مسیر پر پیچ و خم راه‌اندازی یک کسب‌ وکار موفق همراهی کند. ارتباط موثر با پژوهشکده سوانح طبیعی و شرکت بنیاد بتن ایران به عنوان بزرگترین هولدینگ مصالح ساختمانی کشور از دیگر مزایای رقابتی بنیادتک می‌باشد.

هم‌اکنون شتابدهنده بنیادتک در حوزه‌های تخصصی فناوری‌های نوین طراحی، ساخت و اجرا، اسکان موقت، تعمیر و نگهداری، سازه‌های پایدار، ایمن، هوشمند و سبز، زنجیره تامین مصالح و تجهیزات، اقتصاد ساخت و ساز، تامین مالی و فروش، شبکه‌سازی و آموزش نیروی ماهر انسانی و راهسازی و صنایع وابسته به فعالیت می‌پردازد تا بتواند از طریق جذب تیم‌های با انگیزه و مشارکت با آن‌ها، گامی موثر در جهت پیشرفت و رفاه جامعه بردارد.

A

شناسایی نیازهای فناورانه

شتابدهی

سرمایه گذاری

عمده فعالیت بنیادتک در سه مرحله شناسایی نیازهای فناورانه، شتابدهی و سرمایه‌گذاری، در بازه‌های زمانی مشخص صورت می‌گیرد. استارتاپ‌هایی که در مرحله شتابدهی پذیرفته شوند، از تسهیلات ارائه شده، شامل آموزشی، منتورشیپ، فضای کار، مشاوره حقوقی، منابع انسانی و مالی و شبکه بزرگی از بازار فروش بهره‌مند می‌شوند.

بنیادتک گام به گام تا رسیدن به موفقیتی چشمگیر همراه شماست

و

با دانش، تجربه و سرمایه‌های مادی از شما حمایت خواهد کرد.